01:36 | جمعه 21 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار بورس

«فلوله»؛ صف فروش و تعدیل منفی 42 درصدی!
نماد برتر - کاهش مشهود نرخ‌های فروش لوله‌های نشکن در ابتدای سال مالی نسبت به اسفندماه از اصلی‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.
نامه نگاری با سران قوا برای نجات بورس!
نماد برتر - بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان بازار سرمایه در آستانه برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با صدور بیانیه‌ای، راهکارهایی را برای بهبود وضعیت بازار سهام و خروج از بحران کنونی ارائه کردند.
سهامدارن «شستا» می فروشند!
نماد برتر - سود‌های غیرعملیاتی ناشی از فروش‌های بلوکی و عمدتا معاوضه‌ای که تنها سود‌هایی کاغذی و البته غیر قابل تقسیم را در صورت‌های مالی این شرکت‌های سرمایه‌گذاری نمایان می‌کند.
بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار است
نماد برتر - بنابر گزارش وزیر نفت پول حاصل از صادرات نفت به حساب بانک مرکزی واریز شده اما این بانک در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر بانک مرکزی بزرگ‌ترین بدهکار دولت است.
از برگزاری مجامع تا انتخاب هیات مدیره
نماد برتر - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۸ اردیبهشت و مهلت کاندیدا شدن برای اعضای هایت مدیره این شرکت ها تا ۲۸ فررودین ماه، توضیحاتی را درمورد انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور ارائه کرد.
«مادر» مهر تایید گرفت!
نماد برتر - در جدیدترین گزارش حسابرسی شده منتشره از سوی شرکت ویتانا، افزایش بیش از ۲.۳۴۳ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از فروش و همچنین شناسایی درآمدی ۸۹۹ میلیارد ریالی ناشی از خریدوفروش سهام، تعدیل ۱۴۸ درصدی سود خالص این بیسکوئیت ساز را رقم زد.
عقب‌نشینی بیت‌کوین به 58 هزار دلار
نماد برتر - بیت‌کوین در ادامه روند نزولی خود به نزدیکی ۵۸ هزار و ۴۰۰ دلار رسید.
بیت‌کوین همچنان می تازد
نماد برتر - ارزش بیشتر ارزهای مهم دیجیتالی بار دیگر صعودی شد.
تسهیل ورود تازه‌نفس‌ها به بورس
نماد برتر - در جلسه اعضای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران با رییس سازمان بورس، بخش خصوصی خواسته‌های خود برای ورود به بازار سرمایه را تشریح کرد.
عرضه اولیه‌های از ارج و قرب افتاده!
نماد برتر- ماه‌های ابتدایی سال گذشته بود که بسیاری از سهام داران چشم انتظار عرضه اولیه ها بودند تا با خرید این سهم ها سود بیشتری از بازار سرمایه کسب کنند. عرضه اولیه ها که همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتادند و کمتر مورد توجه قرار گرفتند. به طور کلی در سالی که گذشته شاهد ۲۷ عرضه اولیه بودیم که از این تعداد ۹ سهم در بورس و ۱۸ سهم در فرابورس عرضه شد.
«لخزر» مسیری متفاوت پیش گرفت
نماد برتر - شرکت پارس خزر درنظر دارد سرمایه کنونی خود را 6 برابر کند تا بتواند خود را در تابلوی فرعی بازار اول بورس حفظ کند.
پول بورس به مَسکن نمی رود!
نماد برتر - رکود بخش مسکن در سال آینده ادامه می یابد اما با این تفاوت که به دلیل اثرگذاری تورم مصالح ساختمانی بر واحدهای جدید، این بازار دچار رکود تورمی خواهد شد.
مجهولی به نام «سهام عدالت»
نماد برتر - یکی از فعالان و کارشناسان مرتبط به سهام عدالت به تشریح مباحثی شفاف پیرامون این سهام پرداخت.
نقد شوندگی ؛ شاخص اصلی برای سهامداری حرفه‌ای
نماد برتر- یک کارشناس بازار سرمایه، اقدام شورای عالی بورس در تغییر دامنه نوسان را در راستای کاهش نگرانی سهامداران به ویژه سهامداران خرد ارزیابی کرد .
یک هفته با بورس کالا
نماد برتر- در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اظهارنظرهای مختلفی پیرامون بورس کالای ایران بودیم که مهم ترین موضوعات به راه اندازی «تالار حراج باز» از فردا و انجام مراحل نهایی برای آغاز معاملات مناقصه در بورس کالا اختصاص داشت.